Underbar dröm och trevlig shopping

Inatt hade jag VÄRLDENS bästa dröm ...... drömde om min underbara flicka .....
Hon va så perfekt på alla sätt och vis, hon va så snäll och nöjd me allt .... Hon
va vackrare än jag någonsin kunde föreställa mig ..... MEN jag kom inte ihåg
förlossningen (hade visst gjort kejsarsnitt för jag såg ett kort på patrik i sjukhus-
kläder när han höll i vår nyförlösta dotter), jag fick aldrig reda på hur lång hon va
eller va hon vägde =/ hahaha .....Allt jag vet va att hon va perfekt ..... vaknade upp
me en stor klump i halsen och hjärtat värkte så av längtan ..... aldrig förr har jag
längtat efter henne så mycket som jag gör nu :love:

Patriks mamma, Anki ringde vid halv 10 och sa att vi skulle till IKEA idag kl 12 så
jag panikslängde mig i duschen och gjorde mig klar ..... halv 12 hämtade hon upp
mig .... va jätte nervös för jag är alltid på helspänn när jag är me henne och jag
känner mig halvt obekväm i hennes sällskap men vi hade det jätte trevligt :) Köpte
en komplett spjälsäng me madrass, kudde, täcke och t.o.m en stödbräda sen när
hon är så stor och kliver i och ur sängen själv ..... köpte även madrassskydd, har
jag för mig ..... vi åt lunch på IKEA innan hon skjutsade hem mig ..... Tro det eller
ej men det här kan jag verkligen tänkas göra om :D Känns så skönt att hon och jag
kan umgås som två vuxna människor ..... Bilder på tösens hörna kommer så fort allt
är klart :D Så ni får ge er tills tåls ett par veckor till ......

När älsklingen kommer hem ska vi till mvc och lämna urinprov och ta blodtryck och
sen boka om en ny tid me min BM .... hon hade dubbelbokat oss nästa vecka
nämligen .....

Fick mail av dom som köpte katterna och hon hade skickat bilder på mina små
älsklingar, började såklart störtböla :( Har inte saknat dom sådär men nu saknar
jag dom hur mycket som helst .... Men dom har det jätte bra och dom kommer bra
överens me barnen också :) Längtar till i sommar då vi ska åka och hälsa på ....
efter det mötet kommer jag nog vilja bryta all kontakt ..... annars kommer jag aldrig
kunna släppa katterna ..... känner att det blir bäst så för mig ..... är rädd för att jag
kommer bryta ihop varje gång vi har kontakt och det funkar liksom inte .....

Bye Bye



Kommentarer
Emelie

Hej!

Jag följer redan din blogg =)

mvh

emelie

2011-01-21 @ 14:18:28 | http://februarimammaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!