Upp till Tierp igen

Jahopp, ikväll drar jag och Patrik upp till Tierp igen :D På hans föräldrars
begäran :P Dom ville "rå" om oss lite, enligt patriks mormor ..... fast vi
kommer hem imorrn kväll igen .....


Sommarbild på torpet i Tierp :)

Patrik är på jobbet som vanligt, har jag tur så får han sluta tidigare pga att
det finns för lite att göra men det återstår att se .... jag har duschat och så ...
Tösen är lika aktiv som igår, hon bökar omkring och sträcker på sin lilla kropp
så hela magen sträcks ut åt alla håll =/ Haha .....

Nä, ska ta en cigg och sen göra mig helt klar och packa ner sånt som jag kan
behöva ha i Tierp och sen ska jag bädda sängen och plocka undan lite .....

Men vi hörs imorrn kväll när vi har kommit hem igen :)

Bye Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!