v32 (31+0)

Första dagen for din senaste mens var 07-Jun-2010
  •  Ditt förlossningsdatum är beräknat till: 14-Mar-2011
  •  Du är gravid i vecka 31+0
  •  Bebisen väger c:a 1816 gram.
  •  Bebisen är c:a 43,1 cm från hjässa till fot.
  •  Du har klarat av 77% av graviditeten.
  •  Du har 62 dagar till förlossningen.
  •  Din första trimester varar från 07-Jun-2010 till 05-Sep-2010
  •  Din andra trimester varar från 06-Sep-2010 till 04-Dec-2010
  •  Din tredje trimester varar från 05-Dec-2010 till 14-Mar-2011

    Egna tankar
    Igår hämtade patrik hem tösens barnvagn och jag vart så överlycklig :D Den är så fin och den är så liten och kompakt .... men det känns fortfarande skumt att den vagnen ska vår dotter ha om 2,5 månad .... haha .... är väldigt mycket gravid men hela den här grejen känns fortfarande så otroligt overklig .... Patrik verkar ha fattat att han ska bli pappa men jag har inte fattat att jag ska bli mamma än .... men inom 2 veckor kommer spjälsängen och då kan jag börja fixa me hennes hörna, bädda hennes lilla säng och förbereda hemmet inför hennes ankomst :) Har börjat få svaga förvärkar också, vilket jag inte fattade förut =/ Visste inte hur förvärkar kändes men det är som mensvärk och det har jag haft den senaste veckan till och från ..... Idag känner mig så otroligt tung och otymplig, orken är bortblåst och jag orkar bara sitta i soffan typ =/ hade mardrömmar inatt så sömnen va väl inte den bästa heller :( Imorrn är det dags för vanliga mvc igen, ska bli roligt att mäta magen och lyssna på tösens hjärta igen :) Hon lever verkligen rövare varje dag nu, det märks så tydligt att hon börjar få det trångt .... men om inte alltför många veckor kommer hon ut :love:



  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!