Fixar och donar

Den här natten va bättre :) Va bara uppe 6-7 gånger på toa ^^ Men jag hade
inga mardrömmar iallafall, tvärtom :) Drömde om min lilla bebis, det vart en
liten Viggo istället för en Thea ..... men samma sak där, jag var inte me vid
själva förlossningen utan Viggo va hos min moster tillsammans me patrik,
mamma och mormor och jag kom dit efteråt ..... visste inte ens att det va
en pojke jag hade fått =/ Men han va perfekt, lika perfekt som Thea :)
Undra va det kan bero på, varför jag drömmer om min lilla älskling men
aldrig om själva förlossningen ..... är det för att jag är rädd, att jag liksom
förtränger det?

Eftersom att jag är piggare idag så tänkte jag fixa plats åt tösens blöjor och
organisera om lite grann i skåpet så att alla nödvändigheter till henne får plats :)
Ja, jag håller verkligen på att boar inför hennes ankomst och jag trivs me det ....
Vill ha allt klart och fixat när hon väl dimper ner ..... önskar att vi hade bott i en
trea för då hade jag kunnat fixa hennes barnkammare = valt tapeter, målat om,
möblerat och inrett osv ..... det får jag göra när vi flyttar så småningom ^^

Snart är det äntligen Fredag :D Helgens planer ser ut ungeför såhär: På lördag
ska vi ev ta en fika me Nilssons, jag och Patrik ska till IKEA, jag ska tvätta alla
tösens kläder och sängkläder och så ska vi städa hemma. På söndag ska jag och
patrik bara va hemma och fixa, han ska göra klart sovrummet och jag ska måla
tavelramar och småpyssla me lite av varje.

Nu ska jag ta en cigg, kolla klart på desparate housewives (min engelska stavning
suger) och sen börja med det jag ska göra :P

Bye Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!