Förnyar hemmet :)

Än har ingen nappat på katterna, har varit inne och sänkt priset från,
alldeles för höga 4000 kr till 2500 kr vid snabb affär .... hoppas att det går
lite lättare nu .... vill bli av me mina älsklingar så fort som möjligt .... och
om nån läser min blogg som bor i stockholmsområdet och är intresserad
eller känner nån som är intresserad så hör jätte gärna av er .....

Jag sitter och har lite tandvärk :( måste verkligen ringa tandläkaren men jag
gör allt för att skjuta upp det .... hade inte patrik jobbat så hade han ringt .....
Usch .... Gubben min sitter bredvid mig och mumsar glass, han ska snart gå
och mäta köksfönstret så jag vet hur många meter tyg vi ska köpa sen när det
är dags ..... ska be min moster sy dom och sen sy upp gardinerna in till sovrummet
och vardagsrummet :)

Och gardinerna till sovrummet och vardagsrummet är klara :) vi åkte till hemtex
när älsk hade kommit hem från jobbet så det blev två par vita öljettgardiner :)
Jätta fina eller hur? så fort katterna är sålda ska dom upp och då ska jag och patrik
storstäda bort allt katthår ..... ska bli så skönt .....



Nu tror jag fasiken att det blir ett bad me min älskling och kl 20 är det spårlöst :)

Bye Bye




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!