Mvc, shopping, finbesök

Idag hände en ovanlig sak, jag vaknade innan klockan ringde :P Haha .... gick
upp hela 45 min innan .... och va hyfsat pigg ..... Kl 11 tog jag bussen till
Huddinge, skulle ju till mvc för att kolla blodtryck och urinprov ..... och det såg
bra ut, skönt nog ..... blodtrycket låg på 130/90 och äggvitan hade inte ökat :)
Efter besöket där shoppade jag lite åt mig och tösen .....

 
Köpte nya underkläder till mig och två vita bodys, en fin vår/sommartröja och tre
par strumpor till lilltjejen :)

När jag kom hem runt 14-tiden möttes jag av älsklingen som redan va hemma :D
Han hade inte så mycket att göra på jobbet så därför fick han sluta tidigare, vilket
jag inte klagade på :P

På kvällen kom Christina och catte förbi på en fika :D Det va jätte trevligt, vi har
inte träffat dom sen förr förra halloween =/ Så det blev mycket prat och skratt ....
Christina blev jätte sugen på att skaffa en liten hon me men catte är inte så förtjust i
barn .... haha ..... dom hade köpt en julklapp till tösen också :) tack så jätte mycket :)
När dom drog sig hemåt så tog jag och patrik ett bad och nu sitter vi och kollar på
tv, ska titta på den nya serien "svärdet och spiran" .....



Imorrn är hjärtat hemma eftersom att det är röd dag .... det enda inplanerade då är
en fika me Nilssons hos oss vid 1-tiden ....

Har blivit dålig me att lägga in veckouppdateringen på "rätt" dag =/ Men imorrn ska
den komma upp, det ska jag verkligen se till ....

Ha en underbar onsdags kväll .....

Bye Bye



Kommentarer
catte

Jag är visst förtjust i barn men tror inte barn är så förtjusta i mig haha :)

2011-01-07 @ 22:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!