v31 (30+3)

  •   Första dagen for din senaste mens var 07-Jun-2010
  •  Ditt förlossningsdatum är beräknat till: 14-Mar-2011
  •  Du är gravid i vecka 30+3
  •  Bebisen väger c:a 1715 gram.
  •  Bebisen är c:a 42,5 cm från hjässa till fot.
  •  Du har klarat av 76% av graviditeten.
  •  Du har 66 dagar till förlossningen.
  •  Din första trimester varar från 07-Jun-2010 till 05-Sep-2010
  •  Din andra trimester varar från 06-Sep-2010 till 04-Dec-2010
  •  Din tredje trimester varar från 05-Dec-2010 till 14-Mar-2011

    Egna Tankar
    Det har varit så otroligt mysigt idag :) Thea har sparkat och bökat HELA dagen ..... hon har inte haft en lugn stund sen jag vaknade imorse ..... min lilla älskade flicka ..... Nu är det inte många veckor kvar innan hon kommer, tycker att tiden rusar iväg nu .... och den här månden händer massa roliga saker, först blir det mvc-besök, sen förlossningskurs, sen mvc igen, sen föräldraträff och nån dag ska jag och Patriks mamma åka iväg och köpa spjälsäng och då kan man börja fixa lite smått me hennes hörna :) Annars väntar jag på att hon ska vända sig neråt fast jag vet att många bebisar dröjer lääänge innan dom vänder sig om dom överhuvudtaget gör det =/ Mår fortfarande tipp topp förutom restless legs som börjar gå mig på nerverna, ryggont även när jag avlastar ryggen och när jag sitter så får jag ont i magen (det är tösen som blir ihopmosad som gör att jag får ont) ..... men ingen halsbränna eller sura uppstötningar what so ever :) Har inte hunnit bli nervös inför förlossningen än heller men det kommer, det vet jag .... va orolig för den i början av graviditeten men nu när det börjar närma sig så är jag kolugn :P Haha .....




    Första bilden på magen utan tröja och helt oredigerad .... den är inte vacker me massa bristningar och en utåtstickande navel men det är ju såhär det ser ut när man är gravid ^^





Kommentarer
Madeleine

vänta du, halsbrännan och allt det där kommer i slutet..inte nu.. JUST YOU WAIT!!

2011-01-06 @ 18:29:59 | http://mammascharmtroll.blogg.se/
Rebecca

Haha, har jag riktigt tur så slipper jag det :D Har ju sluppit det mesta som alla andra brukar få så, man vet aldrig :P

2011-01-06 @ 20:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!