Vårstädning

Nu är ALLA spår av julen borta och det är SÅ skönt ..... istället har vi tagit
in den kommande våren som för tillfället känns väldigt avlägsen =/ Igår
bytte vi till vita, ljusa gardiner och idag lade vi ut nya dukar, samt dammtorkade
noga ..... Patrik fick nåt släng av effektivitet och gjorde klart det sista i hallen ^^
Däremot har vi inte dammsugit eller våttorkat golven, klockan blev så mycket
och jag va hungrig så nu håller jag på me maten ... resten av städningen blir
imorrn förmiddag .....



Vi va en sväng till kungens kurva för nån timme sen och hämtade ut babyboxen
samt köpte en speciell nappflaska som motverkar att bebisen sväljer luft och så
köpte vi en jätte söt och supermjuk filt me nalle puh :)

Imorrn ska vi åka och hälsa på fru thåqvist och hennes bättre hälft, ska bli jätte
trevligt :) va evigheter sen vi träffade dom ..... maria ska också dit :)

Nu ska jag lägga mig och smälta maten men ha en underbar lördag allesammans :)

Bye Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!