4 dagar kvar ....

Idag är det en härlig tisdag :) Thea somnade redan strax innan 9
igår kväll och har bara vaknat 3-4 gånger för att hon tappade
nappen men den va bara att stoppa tillbaka så somnade hon om
lika fort .... Hon gjorde morgon vid 10 :) Hon har skippat den
tidiga frukosten som hon brukade ha runt 6, utan nu äter hon
inte först vid halv 11-11 =/

4 dagar kvar till semestern ...... :D

Tänkte börja packa lite smått idag, som handdukar, underkläder
och kläder till Thea ..... Ska även kolla igenom alla torrvaror som
vi ska ha me .... Vore kanske bra att skriva en lista? Så man inte
glömmer nåt ..... Fast det är sällan jag glömmer nåt iallafall :P

I eftermiddag ska jag till optikern och beställa nya glasögon :)
Ska bli så otroligt skönt me nya, som man dessutom ser me :P
Sen måste jag köpa en ny mascara och två långa leggings :)

Mitt charmtroll till dotter är så otroligt go och fin :love:

 
 

Nu ska jag smita ut på balkongen en stund innan jag börjar packa :)

Bye Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!