En vanlig tisdag :)

Fy fan vilket helvetes väder det va igår =/ Det regnade nästan
konstant hela dagen och kvällen .... Och ändå envisades vi me
att va ute på auktion i 5 timmar ^^ haha ..... Och nää, vi va
inte alls blöta när vi kom hem :P Men vi får skylla oss själva men
det va jätte roligt .... Träffade massa släktingar och så träffade
jag min gamla bästis som jag inte har träffat på säkert 8-10 år :(
I övrigt va auktionen bara skit ..... Vi åt massa istället :P blev
varsin våffla och två hamburgare var .... Försökte övertala
gubben att äta kams men han vägrade .... inte så konstigt .....

Idag är det bättre väder, det är visserligeninte så soligt men
allt är bättre än regn iallafall :D Jag och Patrik har städat lite
och så fick vi massa besök .... först kom Christina förbi och
sen kom hela tjocka släkten från näset :) Satt ute och pratade
och så .... Jag och Patrik tänkte åka och hälsa på familjen på
näset ikväll efter middagen :)



Dottern vår ligger och sover för tillfället och jag funderar på att ta en
cigg innan jag börjar me middagen, ikväll blir det lyxmat, spaghetti
och köttfärssås, så jävla gott .....

Imorrn ska vi skjutsa mormor till Bräcke och handla lite, vi ska
också handla lite och så ska vi in på systemet och köpa lite öl
och cider :) Me lite tur så kommer min moster upp innan
helgen så då kan jag och Patrik roa oss i hällesjö på lördag
kväll, det är ju nån western-grej där hela helgen :) Vore jävligt
roligt men det beror på om vi har barnvakt, annars får vi sitta
hemma .....

Nä, ska ut en sväng men ha en underbar tisdag .....

Bye Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!