Familjen seg

Idag är hela familjen riktigt sega och jävliga =/ Thea håller på
och vaknar till liv efter en längre sovstund och jag och mannen
har lust att bara gå och lägga oss, det är ju inte klokt .....



Vi åkte till Bräcke i förmiddags me mormor, dit är det ca 4,5 mil
från där vi är ...... Hon skulle handla och vi behövde också
handla lite och dessutom skulle jag och Patrik in på systemet
och handla lite gott :P Kom hem vid 1 och då ringde Camilla
och frågade om vi hade lust att sitta på loppisen medan hon
och Christina åkte till kälarne för att köpa smör och det va okej
för oss .... Vi satt där till typ 4, då ringer dom och säger att vi
kan stänga och åka hem ^^ Åkte ner till mormor och hämtade
lite tvättmedel och sköljmedel så vi kan tvätta imorrn .....



Peter hade en barnmatstol på sin loppis som vi lånade och idag
fick Thea sitta i den för första gången och det gick jätte bra, hon
satt jätte fint :) Gav henne puré som hon hade valt själv när vi
va och handlade och den älskade hon ..... Hon valde aprikos och
päron :) Idag fick hon banangröt till middag för första gången och
den va hon helt galen i och så fick hon lite puré till efterrätt :) Min
lilla tjej börjar bli stor nu :)




Vi tänkte dra ner till thåqvistarna om ett tag, där vankas bastu och
säkerligen öl men jag ska varken basta eller dricka öl men det är
bara skönt att komma hemifrån och träffa lite folk ..... Mannen lär
säkert ta en öl eller två och jag ska ta me nån cider utifall att :P

Bye Bye





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!