Filmkväll

God kväll på er :)

Jag och mannen ligger och tittar på patrioten och dottern
ligger och sussar ....

Tidigare ikväll åkte vi till örahälla och badade, vi hade
hela stranden för oss själva, va jätte mysigt .... Medan
jag och Patrik plaskade och hade roligt i vattnet låg Thea
och sov på stranden (och ja, vi hade såklart koll på henne)!


Örahälla, jämtlands finaste sjö :D

Efter filmen ska älsklingen diska och sen ska vi väl bara vänta på
att min älskade moster me följe kommer .... Förhoppningsvis kommer
dom innan 1 .....

Bjuder på en bild på mig och Thea från vättaberget :P


Bye Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!