Fredag idag då

Jahopp, då va det fredag igen och imorrn har jag och Patrik
och Thea vart uppe i 2 veckor, känns liksom som om man
åkte upp för 4-5 dagar sen =/ Tycker att tiden har gått alldeles
för fort, man har knappt hunnit me nåt .....

Jaja, så kan det va ....

Ikväll kommer min älskade moster upp och min kusin och
hennes kompis .... Ska bli roligt me lite liv i stugan, kan bli
väldigt dött på kvällarna .....

Varmt är det idag också, blir nog ett kvällsdopp i örahälla
ikväll ..... Får se om mannen vågar sig i också :P

Ska strax me börja me maten ..... Ikväll blir det grillat me
klyftpotatis, beasås och sallad :) MUMS! Tar nog även en
kall cider :P

Nä, nu ska vi ta en cigg i solen innan jag börjar me potatisen :)

Bye Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!