Härligt me fredag

Den här natten har varit ljuvlig, helt underbar :) Gav Thea
180 ml igår kväll precis innan hon skulle sova och det
lönade sig, må jag säga :P Hon sov fram till strax efter
kl 10 imorse ..... Så nu får hon 150 ml på dagarna plus
smakis (ska börja me gröt nästa vecka) och så ger jag
henne 180 ml precis innan hon ska sova ..... För hon
blir mätt på 150 ml men inte på nätterna .....

För tillfället ligger och hon sover i babysittern, andra
gången för idag som hon somnar där .... Jag har tagit
en dusch och snart ska jag bädda sängen ..... När
mannen kommer hem ska vi förbi mamma och hämta
kläderna som hon köpte till Thea och sen skjutsa henne
till apoteket ..... Ska bli spännande att se va hon köpte
för nåt, det va iallafall nåt me nalle puh =/ haha .....
Jaja, återstår att se .....

Ikväll ska vi äta hemmagjord pizza, va jätte länge sen
vi åt det :D

Nä, nu blir det en cigg och sen bädda sängen .....

Ha en helt härlig fredag !!!!!

Bye Bye




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!