Heldag i östersund

Inatt har man inte fått många timmars sömn, Maria och dom
kom vid strax innan 2 inatt och klockan va nog närmare halv
4 innan vi kom i säng och Thea vaknade vid 9 :) Men man
vaknade upp ganska pigg iallafall :)

Idag drog jag och Patrik iväg till östersund, under tiden fick
Thea va hemma me gammelmoster .....

Glömde bort att det är yran så det va så vansinnigt mycket
folk =/ Men vi knallade runt på stan ett par timmar, köpte
2 tröjor på gina tricot och köpte en brun-utan-sol spray
till moa :) Gick in på bolaget en sväng och sen åkte vi och
storhandlade åt Maria :)

När vi kom hem så gjorde maria middag, blev tacos ikväll :)
Va lite skillnad att äta när man va många, mycket trevligare!

Får se om hela gänget drar till örahälla ikväll och badar lite ....

Imorrn får man väl börja packa och så ska jag och Patrik på
loppis i min gamla skola och på kvällen är det dags för sommarens
sista bilbingo :) Då ska gammelmoster få sitta barnvakt, är lite
svårt att koncentrera sig när Thea börjar pipa ..... Tänkte köra
två eller tre av varje :) För imorrn har jag bestämt mig för att
vinna!!!!

Bye Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!