Heldag i skärholmen

Har tillbringat större delen av dagen i skärholmen me Emma
och Greta :) Jag och Patrik hade tänkt åka dit i eftermiddags
men så såg jag att Emma sökte sällskap så vi joinade henne :)

Vi gick runt i lite affärer, jag köpte två pyjamaser till Thea så
hon har när jag måste tvätta, sen hittade jag ett jätte fint
diadem me en rosett som hon fick också :) Hon va jätte
söt, måste ta ett kort och lägga upp .... Sen köpte jag
mammas födelsedagspresent och två cd-skivor me barn-
sånger till lillskruttan :) Köpte även lite nya underkläder
till mig själv, det behövdes verkligen så jag ska ta och
rensa lite nån dag .....


Greta och Thea :love:

När Patrik kom så gick vi in på specsavers, jag måste ju ta
och köpa nya glasögon ..... Hittade ett par jätte fina bågar
och mannen tyckte också att jag passade jätte bra i dom så
jag bokade en tid för synundersökning på tisdag och sen får
vi se hur länge jag får vänta på glasögonen :P Vore jätte
skönt att få dom innan vi åker på semester men annars får
jag ju dom när vi kommer hem :)

Efter det så åkte vi till kvantum i kungens kurva och köpte
grillad kyckling till middag och så behövde Thea mer blöjor
plus att jag hade rabattkuponger på blöjor :P

Just det :D I förmiddags kom Theas fotobok och den va så
underbart fin :D Är så otroligt nöjd, den blev precis som jag
ville :)

Nu har mitt lilla hjärta fått mat, ska ge henne lite katrin-
plommon snart då hon fortfarande är hård i magen ....

Annars ikväll händer inte så mycket ..... Ska kolla på
sommar me ernst och sen ta ett svalkande bad .... Thea
skulle också behöva bada men klockan hinner bli så
mycket så jag ska bara ta och tvätta av henne lite
snabbt så får hon bada imorrn kväll istället :) Patrik ska
väl ta och ringa cypern och boka bord .....

Imorrn är det dags för föräldragrupp på BVC :D Då ska
vi prata mat :) Och om jag har tur så hinner min BM
även att väga och mäta henne, har inte gjort det sen
i början av förra månaden så jag vill ju veta hur stor
min lilla flicka av blivit :)

Nä, nu ska jag tjata på gubben att ringa cypern och sen
ska jag ställa mig och plocka undan massa skit :P

Bye Bye




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!