Jävla gubbe :P

Igår kväll åkte ju vi ner till thåqvistarna i Vaa och dom bastade
och badade och hade det bara jätte skönt .... Patrik fick låna
ett par badbyxor så att han kunde joina dom ..... Blev erbjuden
att låna en baddräkt men jag va uppe på land me Thea ....



Men mannen hade det jätte härligt, först varm bastu och sen ett
kallt dopp i sjön :P haha ..... Det har aldrig förr hänt att han har
badat före mig men nångång ska väl va den första ^^ Jävla
gubben :P haha ..... Nä,nästa gång vi ska ner så ska jag också
basta och bada :)

Resten av kvällen satt vi på altanen, pratade, åt jätte god taco-
paj och drack lite ...... Det va verkligen en supermysig kväll .....

Fast det va mygg, fy fan va det va mygg :( Thea fick 2-3 mygg-
bett i ansiktet fast det är bara som små röda prickar .....



Thea fick ha sin jätte söta älgdräkt kvällen till ära och alla tyckte
att hon va så söt i den :D Mammas lilla älgkalv :P Passar på att
tacka min morbror och hans tjej som vi fick den av, synd att dom
aldrig fick se den IRL :( Den va perfekt igår kväll iallafall :)

Idag är det inget vidare väder =/ Grått och trist .... Kan ju dock
spricka upp senare och om kvällen blir fin så tänkte jag iallafall
dra iväg och bada :D Är bjudna upp till mormor på middag ikväll
också, hur det nu ska gå =/ Hon ska steka köttbullar och grejen är
den att hon aldrig steker klart dom, dom är alltid rosa i mitten =/
Jaja, det löser sig nog förhoppningsvis .....

Bye Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!