Kvällsdopp :)

Idag har vi i princip bara varit i ljungå och tagit det lugnt :)

Tvättade i förmiddags, va en ganska intressant historia ^^
Tvättmaskinen är typ från stenåldern så vi visste inte
när maskinen va klar och när vi trodde att den va klar
och öppnade luckan så rann det massa vatten =/ haha ....
Men kläderna blev iallafall rena och det är väl huvudsaken :)



Tog en snabb dusch och gjorde mig ordning innan vi tog
en promenad upp till kapellet :) Mina gammel morföräldrar
ligger där .... Plus endel släktingar sen lång tid tillbaka .....

 

Gick vidare till loppisen och stannade där ett tag och pratade
me Camilla och björn och slutligen kilade vi ner till mormor
som hade bjudit ner oss på middag .... Va ju rädd för hennes
köttbullar men dom va genomstekta och supergoda :D Blev
lite glass till efterrätt .....

Kvällen va superfin (som ni ser) och det hade varit jätte varmt
hela dagen så jag bestämde mig för att ta årets första dopp :)



Vi gick tillbaka ner till oss och så bytte jag om till badkläder
innan vi drog iväg till örahälla :) Stranden va helt tom och
vattnet va inte så kallt som jag trodde ..... När man hade
varit i ett tag så vart det faktiskt jätte varmt och skönt :D

 
 

Thea har fått mat, ny blöja och pyjamas och nu ligger hon
i vagnen, redo för att sova .... Jag och Patrik ska också
sova strax, jag ska bara tvätta bort sminket och borsta
tänderna ....

Bye Bye




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!