Livet på BB

Har precis ätit lite jordgubbar me grädde och nu sitter
jag och mannen och tittar på livet på BB :) Min längtan
efter barn nr 2 är nästan värre än längtan efter
första barnet va =/ haha ..... Men jag har gått
igenom en graviditet och en förlossning och det
va det absolut bästa som någonsin har hänt mig ....
Jag vill uppleva det igen ..... Men det kommer
tids nog :)

Är inne på specsavers hemsida också och letar
efter nya glasögon :) Vi ska in där imorrn och
prata me dom om pris för jag behöver verkligen
nya glasögon ..... Dom jag har nu är typ 7 år
gamla och jag ser jätte dåligt me dom ..... Har
hittat ett par som jag tycker att jag passar jätte
bra i och dom kostar bara 595 kr OM jag inte
måste ha andra glas, då går dom väl på nån
tusenlapp :O

Thea har precis vaknat från sin powernap som hon
har alltid tar vid 9-tiden :) Hon ska få ligga och
mysa i soffan me mig och pappa nu .....

Ha en bra kväll !

Bye Bye



Kommentarer
emily

Lensway brukar med jämna mellanrum ha tävlingar då man vinner gratis glasögon :) det va så jag fick mina.... va bara tvungen att göra en glasögon-undersökning hos min egen optiker:)

2011-07-06 @ 22:32:05
Anonym

jag förstår inte riktigt hur du tänker du har inte jobbat så du har ingen föräldrar penning förutom den lägsta o thea är bara 4 månader o du längtar redan till barn nr 2 JOBBA i mellan först innan du tänker på att skaffa barn nr 2 eller ens tänker tanken....

så att du får en bra föräldrar penning o så du slipper snåla o låta thea bli större du hinner skaffa fler.... tids nog

2011-07-08 @ 10:05:05
Rebecca

Bara för att man längtar efter barn nr 2 så betyder det inte att jag vill ha ett JUST NU !!!!!! Jag skulle bli mest förkrossad om jag skulle bli gravid nu .... Jag vill själv jobba ett bra tag innan barn nr 2 kommer och jag vill umgås me Thea på tu man hand innan ett syskon invaderar ..... Barn nr 2 kanske vi börjar me om 2-2,5 år

2011-07-08 @ 12:19:37
Anonym

Har du/ni löst era preventivproblem ? Annars finns det ju stor risk att barn nr 2 kommer tidigare än vad du vill !

2011-07-08 @ 12:32:04
Rebecca

nja, vi har inte riktigt löst våra prevetivproblem än men jag vägrar i princip att ha sex, just för att inte riskera att bli gravid .... vi kanske har sex 2-3 gånger i månaden =/ haha ..... det är min provisoriska lösning ....

2011-07-08 @ 12:51:23
Anonym

Gör något åt problemet!!

Annars slutar det med en katastrof:

2011-07-09 @ 08:25:52
Jennie

Katastrof?? men herregud,vem är du och göra sådana uttalanden?! så fegt att sitta och kommentera en blogg anonymt,och dessutom inte ha något snällt att säga! pinsamt,men du är väl kanske inte så gammal??



Jag känner inte Rebecca men ingen förtjänar att få så mycket skit hela tiden som hon får i denna blogg.



Jag tror att Rebbecca är en jättebra mamma som tar hand om sin dotter på bästa sätt och skulle det vara så att de vill ha ett syskon till Thea då är det väl knappast din sak att bry dig om det,du anonyma!

2011-07-09 @ 09:03:35
Sofia

Jag förstår mig inte på det där tjôtet om "anonyma" kommentarer. Att skriva ut sitt namn gör ju inte att man sen vet vem personen är. Jag har skrivet under med ett ett tjejnamn, men kan lika gärna heta Thomas. Kanske till och med gör det - vem vet! Alla har inte bloggar att länka till.



Alltså - ett random namn är lika anonymt som att inte skriva nåt alls. I'm just sayin'.



mvh, Jörgen

2011-07-10 @ 21:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!