Mammor och bebisar

I förmiddags knallade jag och Thea till BVC för föräldra-
grupp och matprat :) Trodde det skulle va jätte få mammor
eftersom att många har semester och är bortresta men vi
va ändå 5-6 st ..... Va så roligt att se alla bebisar och
"jämföra" me tanke på att alla är födda samma månad ....
Det va en bebis som är drygt 2 veckor yngre än Thea
men som redan hade börjat rulla lite grann, en annan
bebis som också är nån vecka yngre började få tänder ....
Men Thea är ensam om att göra situps och stå en längre
stund :P Yeeey ..... Fick endel tips på hur jag ska träna
Thea att ligga på mage också så det är bara att köra på
korta men många stunder varje dag .....

Min lillskrutt blev även vägd och mätt idag :D Hon väger nu
6090 g och är 62,5 cm lång, hon följer kurvan jätte bra :)

Va gör vi annars i den här förbannade värmen? Jag skulle
behöva städa, diska och tvätta så jag ska väl börja me att
sätta på en tvättmaskin och sen se om jag orkar nåt
annat =/ Ska sätta mig på golvet en stund me dottern
och leka lite också tänkte jag .... Om hon inte hinner
somna innan dess .... Har så förbannat ont i halsen, har
haft det sen igår eftermiddags,det är tydligen jätte
många som har ont i halsen nu =/ Har ingen lust att
bli sjuk nu ....

Handlade lite kokosmjölk i fruängen, vart så sugen på
kycklingwok ikväll så det får det bli :P

Nä, tvättmaskinen va det ja ....

Bye Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!