Miss my little girl

Jag och min älskade Patrik har haft en underbar kväll
me middag på vår favoritrestaurang och sen bio på
heron city, vi såg pirates of the carribean 4 i 3D :)
Den va helt okej, gillade iallafall 3D-effekterna som
fan .....



Men det va tufft att lämna Thea i eftermiddags, tårarna
va inte långt borta ..... JÄVLA SEPARATIONSÅNGEST !!!!
Men hon har haft det jätte bra,förutom att min mamma
gav henne "fel" yogurt,vilket förmodligen kommer
medföra en släng av magknip imorrn ^^ Men hon har
iallafall varit jätte snäll men både mamma och Maria
va helt slut, dom är ju inte vana att ha en liten
så här länge :P



Imorrn ska gubben ta sovmorgon och jag me om jag kan, annars
ska jag ta och städa lite .... Blir en tripp till sickla innan vi åker
och hämtar vår lilla flicka ♥ Ska även fira min mamma som
fyller år på fredag, vi tänkte bjuda henne på fika på hennes
favoritcafé, röda caféet :) Och så har jag köpt en bok som hon
ville ha :)

Usch va det känns tomt här hemma nu :( Miss my little girl ♥

Nä, ska väl snart gå och lägga oss så jag säger god natt .....

Bye Bye




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!