Ny vecka ....

Så va det måndag igen och bara 9 dagar kvar för mannen
att jobba innan semestern :D Hur underbart är inte det då?

Imorse va jag så otroligt seg och det tog ett bra tag innan
jag hoppade igång dagen .... Melissa tjatade och ville att
jag skulle komma upp idag men jag orkade bara inte, sen
behövde jag tvätta och städa hemma också .....

Idag blir min lilla prinsessa 4 månader !!!!!! Vid den är tiden
då så hade mina krystvärkar precis börjat har jag för mig ....
Sen tittade världens finaste unge ut :love: Tiden bara rusar
förbi, kommer knappt ihåg första veckorna med henne ....
Då va man i sin egen värld liksom .... Underbart va det
iallafall .....

Lovade ju lite mer bilder från gårdagen så här kommer dom :)



Snart hoppas jag att Thea somnar igen så jag kan hoppa in i
duschen, sen tänkte jag att vi ska gå ner till centrum för att
hämta ut mitt paket .... Eller om vi ska vänta på pappa kanske?
Får se hur vi gör ..... skulle behöva dammsuga lite och ev vaska
golven ....
 
Vi har fått nya portar här hemma idag .... så nu har vi portkod
också :P Coolt va? Tycker iallafall att det är toppen eftersom att
barnvagnen står där nere och vem som helst kan gå in och ta
den .....

Nu börjar dottern bli grinig = matdags .... hörs sen nån gång ....

Bye Bye



Kommentarer
Anonym

Det verkar som att thea alltid besvärar dig. Du hoppas alltid att hon ska somna och hon ligger alltid i antingen babysittern eller ligger i sin säng och gapar. Spendera så mycket tid med din dotter som möjligt. Jag kan lova att disken och alla måsten finns kvar även när din man kommit hem. Då kan du ta tag i det. stackars thea...

2011-07-05 @ 19:08:29
Rebecca

Haha ..... nä, skulle inte påstå att hon besvärar mig ett dugg faktiskt ... Hon sitter bara i babysittern kortare stunder,annars ligger hon i soffan me mig eller så ligger vi på golvet och leker :) Och Thea sover bara 1-2 kortare stunder på hela dagen så ja, ibland önskar jag att hon kunde sova längre/oftare .... Tycker inte det är konstigt om man ill få ett par minuter för sig själv då och då .... Jag är me min dotter 24/7 .... Det är JAG som tar hand om henne mest .... Kom inte och tyck synd om Thea för jag tar hand om henne .....

2011-07-05 @ 21:40:08
josefine mamma till alicia

vidriga människor som bara vill klanka ner på människor. håll det för er själva väl. även jag är mamma och det är väl SJÄLVKLART att man vill ha någon minut för sig själv ibland och det är oxå VIKTIGT. gud vad arg jag blir. har du inget annat liv eller ?? och det är inte synd om thea.

2011-07-06 @ 17:30:09 | http://aliciasmamma.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!