Nya brillor

Så, nu va mina nya glasögon beställda :) Så otroligt
skönt ..... Fick dessutom två par till priset av ett :)

Beställde två likadana par då jag inte hittade ett
andra par som jag gillade ..... Blev iallafall dom
här: Svarta enkla bågar me lite blingbling längst
in,närmast själva glaset ..... Jag tyckte att jag
passade i dom och Patrik tyckte också det :)



Hela familjen sitter och smälter maten, eller större delen av
familjen iallafall, Thea sitter och får mat nu medan jag och
Patrik precis har ätit :) Tänkte ut och ta en efter-maten-cigg
och sen ta en kall dusch ..... Är fortfarande inte helt hundra
då jag tror att febern kommer och går hela tiden =/ Ja ja,
sånt är livet .....

Imorrn kommer Melissa och sover över, det är roligt för annars
sitter jag ju bara själv hela dagarna och gör nada ..... Kan
tyvärr inte duscha imorrn =/ Dom ska stänga av varmvattnet
mellan kl 8-16 :( Så det får bli en dusch imorrn kväll istället :)

Annars ikväll är det ju allsång på skansen :)

Bye Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!