Regn och rusk

Usch, idag är det verkligen regn och rusk :( När det är sånt väder
i jämtland så är det verkligen tråkigt för då finns det absolut
ingenting att göra .... För det enda man kan/vill göra när man
åker hit är att sola, bada, grilla, fiska och bara njuta och det går
inte när det regnar :(

Igår åkte jag och Patrik på sightsing, vi åkte till båthälla först
och stannade en stund, det är så otroligt fint där :)




Sen åkte vi till sörbygden och albacken en sväng .... Patrik
kom på att han va tvungen att plocka ut pengar så då åkte
vi först till kälarne men där har dom ju ingen bankomat så
då blev det en tripp till hammarstrand ^^ När man är mitt
ute i skogen så är det okej att åka sisådär 8 mil för att
plocka ut lite pengar :P haha ...

När vi kom tillbaka så hoppade jag in i duschen och gjorde
mig ordning för bilbingon ..... Fixade även varm choklad och
lite fika och tog me .... Åkte till näset för att plocka upp amanda
och mormor som inte fick plats i min morbrors bil ....




Åkte till min gamla skola där bilbingon va, åh herregud vilken
nostalgitripp ..... Blev så sentimental ..... Det va den absolut
bästa skolan jag har gått i ..... Vi köpte våra lotter och sen
träffade man massa gamla släktingar, va jätte roligt .... Man
träffar dom ju bara när man åker upp hit ....

Thea va snäll mestadels under hela tiden, antingen sov hon
eller så satt hon och pratade och tittade ut, hon vart uttråkad
och så va hon trött i kanske 20-25 min under dom tre timmarna
så hon va jätte duktig ..... Och vi vann inte ett skit .... Va nära
flera gånger men inte då ..... och dom där jävla norrköpings-
borna vann flera gånger ..... haha ..... Fast å andra sidan va dom
dubbelt så många och dom hade typ 2-3 lotter var ..... Nästa
söndag ska vi vinna, så det så :P

Va händer idag då? Vi tänkte åka upp till loppisen som mormors
gubbe och Camilla har och titta lite, jag ska dammsuga och städa
lite och i eftermiddag ska vi på auktion i sörbygden :)

Bye Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!