Rejäl sovmorgon

Tror jag sover för mycket =/ haha .... När vi va barnfria så
gick jag och lade mig vid 1-halv 2 och vaknade jätte pigg
redan kl 8 men när Thea är hemma så går vi och lägger oss
runt midnatt och oftast så sover jag och Thea till mellan halv
10-11 och då är jag supertrött ..... Idag började morgonen
inte förrän vid 11 liksom .... Jaja .....



Jag har satt på en tvättmaskin och gett dottern frukost :)
Får väl se om jag själv tar nåt att äta sen, är inte speciellt
hungrig ..... Skulle vilja ta en dusch för att vakna till liv men
vi har inget varmvatten fram till kl 4 så ..... kanske tar en
iskall dusch ändå, lär ju iallafall vakna till liv ^^

Blev ingen packning igår så jag tänkte ta tag i det lite smått
idag istället :)

Idag kommer kusin vitamin också och sover över :D Hon
skulle till arbetsförmedlingen först och sen hit efteråt så hon
kanske kommer om några timmar, om jag känner henne
rätt :P

Ha en fortsatt bra onsdag :)

Bye Bye




Kommentarer
Jennie

Åhh,den som ändå fick sova så där mycket!:-)



Min 5 månaders tjej har sovit som en kratta nu i 3 veckor,hon är troligtvis i en utvecklingsfas..får vara glad om jag får 4 timmars sömn per dygn haha!



Så njut av att du får sova gott om nätterna:-)

2011-07-13 @ 14:15:16
Rebecca

Haha, ja jag får passa på att njuta nu för man vet ju aldrig när det där ändras =/

2011-07-13 @ 19:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!