Så ja :)

Så ja, nu är det som vanligt igen :) Dvs, vår älskade lilla
fröken är hemma och fy attans va det är skönt .... Hon
har haft det jätte bra uppe hos gammelmoster och
mormor trots att mormor har matat ihjäl henne ^^
Vi tog me en oöppnad påse ersättning som vanligtvis
brukar räcka ca 1-1,5 vecka, idag fick vi hem den och
då va det kanske bara 1-2 portioner kvar =/ Plus att
hon har fått yogurt och juice .... Så mamma ska inte
få sitta barnvakt själv me andra ord ..... Litar inte helt
hundra på att hon skulle fixa att ha Thea själv ......

I förmiddags när vi fortfarande va barnfria så passade
vi på att storstäda och sen åkte vi till sickla för att gå in
på hemtex där och köpa en filt till Thea som jag har velat
haft ett par veckor nu .... Sen köpte vi fika på kvantum
innan vi åkte till visättra :)

Blev en fika där uppe, alla va mer eller mindre döda =/
Haha .... Det va nog bara jag och gubben som va pigga
och sådär :P Det är ju tröttsamt att ha en liten bebis :P

Nu sitter hela familjen i soffan och kollar på tv och
smälter maten .... Jag sitter även och skriver matsedel
för vår jämtlandssemester plus inköpslista .... Det blir en
hel del mat :O I veckan ska jag tvätta allt som ska me
och på fredag ska jag packa allt som kan packas ..... Vi
ska försöka åka hemifrån vid 7 på lördagsmorgonen,
sen ska vi stanna i sundsvall och storhandla, siktar väl
på att va framme i ljungå vid 4-5, förhoppningsvis lite
tidigare .....


Till den här lilla byn som heter Ljungå ska vi tillbringa lite
drygt 2 veckor :D Skulle gissa att det bor drygt 15-20 pers
där och 90% är 55-plussare :P

Annars i veckan blir det en tur till skärholmen på tisdagen
då jag har tid för synundersökning och på torsdag ska jag
upp till visättra en sista gång innan semestern .....

Nu ska jag umgås me min lilla älskling men ni får ha en
underbar söndagskväll :)

Bye Bye






Kommentarer
Anonym

Stackars barn.....

2011-07-10 @ 20:54:47
Rebecca

När hon är me min mor så håller jag faktiskt me :P

2011-07-10 @ 21:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!