Snart dags :)

Oh, nu börjar vår jämtlandsresa verkligen närma sig :D Imorrn
börjar älsklingen sin högst efterlängtade semester, den första
sommarsemestern på två år =/ Och tidigt på lördag morgon
så drar vi :D

Idag har jag och Melissa haft en jätte mysig dag, tycker jag
iallafall :) I förmiddags åkte vi iväg till liljeholmen, jag va
inne på lindex en sväng och lämnade tillbaka ett par byxor
och köpte istället ett par svarta långa leggings, ett långt
vitt linne och ett par trosor :) Sen bjöd jag kusinen på en
fika på donken, satt ute i solen och njöt :) Vi hann även me
en promenad runt trekanten och då fick vi se detta:


En alldeles bedårande svanfamilj :D Så himla gulligt ju ......

Tog tunnelbanan till fruängen för jag skulle in på apoteket och
köpa d-droppar till Thea plus lite fikabröd .....

Väl hemma igen så kom älsklingen hem och sen sen kom
även min älskade moster :) Hon snodde me sig Thea på en
promenad och Thea fick både "gunga" och åka rutschkana :)

Under tiden som dom va ute så åkte jag och Patrik iväg en
sväng till city gross för att handla lite till jämtlandsresan .....

Bjöd moster och kusinen på middag, vi skulle ändå äta och
dom va ju ändå här så varför inte :) Blev ingen speciellt,
gjorde korvstroganoff och ris bara .....

När dom åkte hem så fortsatte jag packa och nu är nästan
alla kläder till hela familjen nerpackade :) Är bara lite kläder
på tork som ska packas ner ..... På lördag morgon ska alla
hygienartiklar packas, sängkläder, täcken och kuddar likaså
plus massa annat =/ Gissar på att vi kommer få en minst sagt
fullproppad bil ..... Ska bli spännande att se hur bilresan går
för Thea, det tar ändå ca 5-7 timmar dit upp beroende på
trafiken, hur ofta och hur långa pauser vi tar ......

Nu ska mannen gå och betala lite räkningar, jag och Thea
sitter och tittar på sommar me ernst och sen ska jag ta ett
bad och tvätta bort sminket osv ..... Ska försöka få henne
att sova för hon verkar va jätte trött, hon kliar sig i ögonen
och är kinkig .....

Bye Bye




Kommentarer
Fanny

Får ni inte d-droppar av bvc-sköterskan? :S

2011-07-14 @ 20:42:47 | http://underbarafamiljeliv.blogg.se/
Sandra

Du vet väl om att du får d-droppar gratis på BVC va?

2011-07-14 @ 20:45:54
Rebecca

Jo,jag vet att man får d-droppar gratis på BVC men jag tänkte inte på det =/ my mistake .... haha

2011-07-14 @ 22:00:57
Anonym

Varför går Patrik och betalar räkningar, han gör väl inte det på posten och betalar 25 kr extra /räkning?

2011-07-17 @ 12:16:52
Rebecca

Han litar inte på att räkningarna blir betalade om han betalar dom via internet =/ tycker också det är helt idiotiskt men men ....

2011-07-18 @ 10:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!