Söndag=bilbingo

Söndagar är lika me bilbingo här uppe och ikväll va inget
undantag ..... Va riktigt mycket folk ikväll, skoj ..... Jag,
mormor, Patrik, alla på näset och några från Va va där :)

Vi vann inget som vanligt =/ Eller jo, Patrik vann ju 50 kr
på en skraplott och mormor vann en köttpåse så jag va
den enda som inte vann nåt =/ Nilssons på näset vann
också lite men inte alls lika mycket som förra veckan :P

 
 

Tidigare idag så åkte vi iväg till bräcke för att köpa lite
fikabröd, åkte vägen via kälarne, tog ganska exakt en
timme medan vägen via albacken tar va 30-40 min .....

Kommer inte på så mycket annat att skriva ......

Jo, imorrn ska vi till Gällö och hälsa på finaste elenor me
familj, sist vi träffades va dom hos oss och Thea låg
fortfarande i magen så det ska bli jätte roligt att träffa dom
igen och så får dom ju träffa Thea för första gången :)

Nä, ska väl tvätta av ansiktet och sen knyta mig så jag
säger god natt nu .....

Bye Bye




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!