Sorry =/

Ber om ursäkt för den obefintliga uppdateringen dom senaste
dagarna ..... Uppkopplingen här uppe i skogen är inte den
bästa och så fort jag har försökt ladda upp bilder så har allt
bara hängt sig ..... Så jag skiter i bilderna nu, dom kommer upp
när vi kommer hem igen :)

Vi har gjort massa saker varje dag nästan och haft det jätte
mysigt .....

I måndags eftermiddag åkte vi till Gällö för att hälsa på elenor
me familj, har inte träffat dom sen Thea låg i magen så det va
jätte roligt .... Vi fikade, käkade middag och kollade på film ....
Kom väl hem vid 22-tiden :)

Solen tittade fram på tisdagen så då passade vi på att åka till
vättaberget, det är ju sån otrolig utsikt därifrån :) Vi käkade
lite lunch och sen ringde min kusin och frågade om vi ville följa
me dom till mörtsjön för att fiska och grilla så det va bara att
skynda hem,byta kläder och packa om skötväskan för att dra
dit :) Där tillbringade vi en underbar eftermiddag ..... Patrik
gjorde vassbåtar och blev därmed jätte poppis bland ungarna
som ville att han skulle visa hur man gjorde hela tiden :P Men
hans fiskelycka va inte långvarig, han fick bara bottennapp och
fastnade så han gav upp efter 10 min ^^ haha .... Min morbror
och min kusin fick sammanlagt 6-7 abborrar :)


Jag och Thea på vättaberget :)

Gårdagen tillbringade vi på olika loppisar här i närheten, hittade
ingenting, va mest bara skräp ..... Vi åkte till örahälla på efter-
middagen och badade, va så underbart ..... Solen sken, det va
varmt och jag och Patrik skojade i vattnet ..... Vi åkte hem och
fixade middag och sen tog vi en promenad upp till mormor och
hälsade på :)

Och idag har vi varit i bräcke en snabbis för att köpa mer puré
till Thea och lite annat :) Hon fick lite potatis/majspuré och frukt-
dryck till mellis och lite aprikos/päronpuré till efterrätt .... Sen va
hon jätte glad och satt och babblade en bra stund och nu ligger
hon och knoppar :) Jag och mannen ska ta och städa lite och sen
börja me middagen, har bjudit över mormor och hennes karl på
middag ...... Ska göra ungsbakad lax me kokt potatis .....

Imorrn kommer min älskade moster upp :D Synd att man knappt
hinner umgås, vi åker ju hem på måndag morgon och jag vill
verkligen inte :( Har sån ångest, vill stanna ett par dagar till ....
Skulle ju faktiskt stanna längre och åka hem me Maria sen men
jag vet inte hur länge dom ska va uppe och jag måste va hemma
till den 8e-9e för där nånstans ska Thea få sina sprutor och så måste
jag hämta ut mina nya glasögon ..... Nästa sommar har jag bestämt att
vi ska va här i 3 veckor, så det så :D

Nä, dags att börja damma lite men ha en underbar kväll :D

Bye Bye




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!