Plugg i höst?

Nu börjar nedräkningen :) På lördag börjar älsklingen sin
efterlängtade semester .......

Vet ni va jag gjorde nyss? Jag skickade in en ansökan om
att läsa svenska B på distans i höst :) Dels för att kunna
spara mammadagar och dels för att sakta men säkert
börja läsa upp lite ämnen för att komma in på lärar-
högskolan eller universitetet om nåt år :D Min dröm är
att bli fritidspedagog eller lågstadielärare men jag
behöver läsa upp ett par ämnen först ..... Så
förhoppningsvis börjar jag plugga mellan okt-dec :)

Annars har vi inte gjort så mycket ..... Thea har
äntligen börjat uppskatta sitt babygym så hon ligger på
sin fårskinnspläd och leker för fullt och skrattar :) Hon har
fått lite katrinplommon då hennes bajs fortfarande är
stenhårda klumpar i princip fast hon har ingen magknip som
tur är ....

Nä, nu ska vi äta lite sen lunch innan vi ska sätta på lite
barnmusik och dansa :P

Bye Bye




Kommentarer
Anonym

Bra att du planerar för framtiden

2011-07-17 @ 20:17:38
Rebecca

Ja,man måste ju ha framtidsplaner :)

2011-07-18 @ 10:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!