Vikingafestival

I förmiddags drog hela familjen till stallarholmen för att
spana in vikingafestivalen :) Vädret va perfekt för att
gå omkring där .....

Vi kom dit strax efter 11 och började me att gå runt
och titta lite ..... sen fastnade vi vi en stund när några
vikingar lekte, fy fan va vi skrattade ..... det va jätte
roligt :)

 



Vi köpte varsin korv och sen hamnade vi mitt
i ett krig mellan två olika vikingahövdingar och
deras män :P Tänk om alla krig vore så fredliga ^^

 

Vi köpte en fårskinnspläd till Thea, jätte mjuk och härlig :)
Annars köpte vi inte så mycket mer, såg en skithäftig skinn-
väst me päls till Thea som vi förmodligen ska köpa år :P Hon
kommer bli jätte snygg i den .....

Vi såg en gammal kändis också, E-type va där, fick ett kort
på han fast bara bakifrån =/



Min älskade och underbara familj :love:

 

Klockan va runt halv 4-4 innan vi begav oss hemåt igen
fast vi stannade till vid gripsholms slott och gick omkring
där en stund och sen ville jag till lida i åkers styckebruk,
bodde där ett halvår när jag va 7 år och har inte varit
där sen dess så det va roligt :)

Köpte middag på donken innan vi till slut åkte hem och
då däckade dottern och jag och Patrik va också helt slut ...

Mer bilder kommer imorrn då bloggen inte vill ladda upp
mer bilder för ikväll .....

Säger god natt tills vidare, hörs imorrn .....

Bye Bye



Kommentarer
Anonym

Varför klagar du över din vikt/kropp men sen går o äter både mcdonalds och korv?

2011-07-04 @ 12:00:14
Rebecca

Ibland orkar man bara inte ställa sig och göra mat .... Och det är första gången på flera månader som vi äter donken, annars brukar jag oftast köpa kycklingsallad .... Och bara för att man inte trivs me sin kropp så betyder det inte att ALDRIG mer äta nåt onyttigt ....

2011-07-04 @ 12:39:18
Carro

Hej Becca! :)

Vad kul att ni var där, vi har vårt landställe 5min gångväg ifrån vikingafestivalen. Så jag var där med min mamma runt 12 tiden i söndags och kollade en snabbis. Jag såg nog inte dig där. Men visst hade dom endel häftiga prylar man kunde köpa :)

Hoppas allt är bra med dig

kram Carro

2011-07-04 @ 12:43:27
Anonym

jag håller med anonym 1. alltid klagar du på din kropp och alltid äter ni onyttigt... Antingen pizza - för att det var länge sen... eller kebeb - för att det var länge sen... eller donken - för att dt var länge sen. Det är många bäckar små vettu... Det finns enklare rätter att laga hemma som går fort och som är betydligt nyttigare än pizza, hamburgare och kebab. Gör det till en vana att laga mat hemma för theas skull... så att ni inte hela tiden tänker att ni inte orkar laga mat sen när hon börjar äta riktig mat.

2011-07-05 @ 19:01:50
Rebecca

Jag lagar mat nästan varje dag .... vi kanske äter onyttigt 3-4 gånger i månaden .... Jag älskar att laga mat och jag är duktig på matlagning men IBLAND orkar man bara inte ställa sig vid spisen .... Så enkelt är det ....

2011-07-05 @ 21:43:21
Carro

Herregud, Anonym 1 & 2 läs inte Rebeccas blogg då om ni stör er så mycket på att de äter lite onyttigt 3-4 gånger i månaden. Måste finnas bättre saker för er att göra än att bara skriva negativt i andras bloggar.

2011-07-06 @ 11:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!