Vill ha åska !!!

Hela eftermiddagen har jag plågats av en förbannad
huvudvärk, tack vare den kvava värmen ..... Hade
hoppats att det skulle braka loss ordentligt men det
kom bara en liten skvätt regn :( suck ..... Har provat
att dricka massa och har tagit huvudvärkstabletter
men inget hjälper ..... VILL HA ÅSKA NU !!!!!!!

Förhoppningsvis försvinner huvudvärken när jag
går och lägger mig ^^

Dottern tar sin vanliga kvälls powernap ..... Hon lär
vakna snart och sen ska hon få mat innan hon sover
för natten :)

Vi tog ett bad tidigare ikväll och det behövdes, både
jag och dottern va jätte klibbiga .... Hade tänkt att
hon skulle fått lite puré men nu är klockan så pass
mycket så det får bli imorrn :)

Nu sitter jag och mannen och kollar på dirty dancing
som går på ettan, den är så himla bra :) Efter det blir
det en dejt me john blund ....



Just det, kläderna hon fick av mamma va jätte fina :)
Två par nalle puh strumpor,en nalle puh tröja i storlek
68 eller 74 och en jätte fin body i storlek 68 ......

Nä, ska fortsätta titta på filmen .....

Bye Bye



Kommentarer
Madeleine

Du vet utbrottet Leah fick när jag tog henne bort från gungan... Så är hon unden hela tiden i affären ... Förstår du varför hon inte följer med EN gång i månaden ...

2011-07-02 @ 09:18:44
Rebecca

Ja, det är klart jag förstår :D Gruvar mig inför den dagen då Thea blir trotsig =/ Haha .... men det är väl bara att bita ihop och kämpa ^^ Haha

2011-07-02 @ 10:01:01
Madeleine

Japp, kan inte göra så mkt annat.. TYVÄRR...

2011-07-05 @ 14:23:10
Anonym

Så är det att ha barn det är bara bita i det sura äpplet tyvärr o göra det bästa av situationen när man handlar har själv barn men har dem med mig för detär nyttigt för barnen att man inte kan skrika till sig allt

2011-07-06 @ 19:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!