Booooring

Idag blev ingenting som planerat :( Skittråkigt ..... Ville komma
hemifrån och göra NÅT, träffa NÅN ..... ja, va som helst .... Men
nu sitter jag här och har ingen aning om hur jag ska fördriva
dagen ..... Ska hänga in tvätt, ta en dusch, gå ner till centrum och
hämta ut ett paket .... Kanske tar bussen till kungens kurva så jag
kan gå in på skopunkten men får se ..... Är tråkigt att göra det
själv och ingen vill/kan hålla mig sällskap heller =/

Imorrn ska jag iallafall träffa Malin och Cash för en promenad :)

Och på fredag åker familjen upp till Tierp och firar midsommar :)

Jaja, nu ska dottern få frukost och sen ska jag hoppa in i duschen ...

Bye Bye




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!