Fyndat skor

Eftermiddagen och kvällen har inte varit lika skit som resten
av dagen och det får man väl va glad för ^^

Jag och Patrik åkte till skopunkten på jakt efter nya skor och
jag fyndade 2 par för 200 kr :D Blev bara ett par vanliga
svarta tygskor och ett par svarta ballerina i skinn .... Men jag
är supernöjd iallafall :)

Hela familjen sitter i soffan och kollar på skilda världar, väntar
bara på att livet på BB ska börja :) Efter det ska jag ta en dusch
eller bad, beror på va jag orkar ..... skulle verkligen behöva
noppa ögonbrynen också men det får vänta tills imorrn kväll ....
Då ska både jag och dottern bada och göra oss fina inför
midsommar :D Blev ju inget bad för henne häromdagen så hon
behöver ett bad :P

Ska bli skönt att komma upp till Tierp men är ändå glad att vi
bara stannar över natten :P Patriks mamma kan va lite si och
så men absolut inget illa menat .... Ibland kan jag till och med
gilla henne :P

Nu ska vi smita ut ett par minuter men ha en trevlig kväll, va
tusan ni än gör där ute :P

Bye Bye




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!