Glad midsommar

Min dag började redan halv 5 imorse då dottern vaknade och
va på ett hemskt humör ..... Hon bara gnällde och ingenting
dög ..... Runt 6-tiden fick hon mat och då va hon nöjd en
liten stund så jag fick sova ett par minuter till men sen satte
hon igång igen :( Klockan 8 ringde klockan så då tog jag me
mig henne för att bada .....

Nu sitter jag i soffan och försöker vakna till liv, går lite så och
så ..... Ska väl ta och klä på Thea och göra mig själv klar och
packa det sista ..... Gubben ska duscha och göra sig klar
även han ....

Vi måste vara uppe i Tierp innan halv 1 så :P

Skriver igen imorrn kväll när vi har kommit hem igen ....

Glad midsommar på er !!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!