Inte min dag ....

Den här dagen blev verkligen bara skit :( Det spelar ingen
roll vad jag än gör, allt blir bara fel ..... Vill bara glömma
och gå vidare men vår vänskap är värd mer än att bara
kastas bort .... Jag älskar henne för mycket för att bara
kasta bort flera års vänskap ..... Hon kan hata mig bäst
hon vill men jag kommer alltid älska henne .... Hon
kommer alltid finnas i mitt hjärta ..... Det gör så ont att
sakna henne så förbannat mycket ..... Hon kommer nog
aldrig förlåta mig och jag vet att det är mitt eget fel .....
Det finns ingen anledning för henne att göra det heller ....

Som sagt har den här dagen bara varit skit ..... Dottern
har knappt sovit nåt vilket betyder att jag inte har kunnat
hoppa in i duschen än, vilket i sin tur betyder att jag bara
ha suttit framför datorn ^^ yeeey, vilket liv man har ....
Och Thea gör det inte roligare, hon har varit på ett hemskt
humör dom senaste timmarna, ingenting duger ..... Vill bara
sätta mig ner och gråta .....

Men vi hade lite sängmys i förmiddags, då va hon glad och
lika härlig som hon oftast är :love: Vet inte vad jag skulle
göra utan min dotter .... Hon är den jag lever för när allt
annat är jobbigt ....



  
 

Ska smita ut på balkongen ett par minuter då dottern äntligen verkar
ha somnat ..... me lite tur så hinner jag även ta en dusch .... Bara hon
inte vaknar när jag flyttar på henne =/

Bye Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!