Miss you :(

Jag vet att jag aldrig kommer få tillbaka henne men jag saknar
henne så förbannat mycket ..... Jag vet att jag har gjort bort
mig, jag vet att vi aldrig kommer umgås igen men hon
kommer alltid vara en del av mig ..... Jag har aldrig haft en
vän som henne ..... Inte så konstigt kanske, hon va min
enda riktiga vän .... Den enda jag kunde känna mig avslappnad
mig, den enda jag kunde vara mig själv me .....

Vi har glidit ifrån varann förut men vi har alltid hittat tillbaka till
varann ..... Den här gången är det annorlunda ..... Jag har
förlorat den enda vän som verkligen har betytt något .....

Jag vet att hon inte bryr sig och hon har ingen anledning att
göra det heller .....

Jag får väl glädjas åt våra minnen istället :) Vi har upplevt så
mycket tillsammans, vi har haft så roligt tillsammans ....

Jag är så innerligt ledsen att det har blivit såhär, jag ångrar det
jag gjorde men jag va så arg .... Men det är ingen ursäkt ....
Jag förstår att dom båda är arga på mig, det skulle jag också va ...

Truly great friends are hard to find, difficult to leave, and impossible to forget ♥




Kommentarer
Madeleine

Jag har aldrig sagt att jag inte bryr mig.. Jag har bara gått vidare.

2011-06-20 @ 18:29:55
rebecca

Jag önskar jag hade lika lätt som du att bara klippa av alla band men vår vänskap betydde mycket för mig. Jag kan inte bara radera dig ur mitt liv. Du betyder fortfarande en hel del för mig.

2011-06-20 @ 21:11:27
Anonym

Hur kan det bli så med en sann vän ?

Kan man inte bli osams och sen bli kompis igen

( det har ni ju lyckats med förr) Det som du har gjort nu måste vara otroligt hemskt/kränkande/elakt eftersom M inte vill ha kontakt med dig igen.

Kan ni inte försöka träffas på "stan" och prata så att även om ni inte blir lika bra kompisar som tidigare kan ni ändå träffas ibland. Lycka till

2011-06-21 @ 08:43:44
Rebecca

Jag svek henne och hennes familj, jag målade tydligen ut dom fast jag bara sa sanningen. Därför kommer hon ALDRIG förlåta mig. Och jag ångrar mig varje dag. Vi har lyckats bli sams två gånger förut när hon har brutit vår vänskap men den här gången går nog inte det :( Jag frågade henne om vi inte kunde träffas och försöka prata men det kom inte på fråga :(

2011-06-21 @ 09:55:52
Madeleine

Målade tydligen..... aja... det bevisar en hel del becca.. Man målar inte ut hela sin SÅ KALLADE väns familj på internet där alla kan se det.. PUNKT. Men anser du att du BARA sa sanningen så finns det inget för oss att diskutera..

2011-06-22 @ 12:04:04
Anonym

Om ni har varit bästa kompisar som ni nu säger då hänger man inte ut sin bästa kompis o familj på internet eller pratar skit om varandra alla kan bli osams visst men hur osams man än blir så pratar man inte skit om varandra eller hänger ut sin vän eller familjen då är man absolut inte sanna vänner eller någonsin varit det. Det bästa är nog att gå vidare båda två med era liv gjort är gjort det är så jag tycker jag skulle aldrig kunna prata skit om min bästa vän eller hänga ut han/hon för då är man ingen riktig vän hur osams man än är...

2011-06-29 @ 09:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!