Mysväder

Åh, idag är det perfekt väder :D Idag tänker jag inte sätta min fot
utanför lägenheten, ska bara va hemma och plocka och fixa och
självklart mysa massa me dottern, som för tillfället ligger och
sover ^^ :love:

Igår va vi uppe i visättra ett par timmar :) Jag och maria gick upp
till flempan, köpte varsin mjukglass och njöt i skuggan :) det va jätte
mysigt ..... sen gick vi upp till mamma och fikade en stund och sen
hämtade mannen upp mig och Thea så åkte vi hem .....

Och idag ska jag bara va hemma som sagt ..... Har tvättat lite, ska
väl ställa in disk och bädda sängen .... sen har jag ingen aning ....
Mysa och leka me dottern också såklart :D

Måste skicka sms till mannen också och fråga om han vill äta
kycklingwok eller parmesankyckling ikväll :P Värsta
i-landsproblemet eller hur? ^^

Jag tror jag hör Thea nu, tror fasiken att hon ligger och skiter .... jaja,
dags att byta blöja då .... Det är sista blöjan i nr 2 i storlek :D yeeey,
sen är det nr 3 som gäller ..... Mammas stora tjej :love:

Bye Bye




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!