På kvällskvisten ...

Mannen min kom hem redan vid halv 4 så vi drog till Tumba en
snabbis :) Köpte lite kläder till Thea, kan ju inte låta bli men
nu är det färdigshoppat till henne !!!! Nu har hon kläder till
ve och förbannelse ..... Köpte två par shorts, två tröjor, ett
par jeans, en pyjamas och en adidas overall :) Allt för under
700 kr, tyckte inte det va så farligt :)

 



Har upptäckt att min ängel till dotter inte har nåt vidare
kvällshumör ^^ Det börjar nångång mellan 21-22 och
håller på i säkert 15-20 min ..... Men jag står ut, värre
är det väl me gubben som har noll tålamod me Thea ....

Nu har hon fått lite mat och ligger i pappas famn och kollar
på johan falk ..... Om lite drygt en timme är det dags för
henne att sova .....





När hon har somnat ska väl jag och Patrik hoppa in i duschen
innan vi lägger oss :)

Nu säger vi natti natt :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!