Rutiner

Jahopp, då va det vardag igen ^^ Man kommer fort in i
vardagslunket och dom dagliga rutinerna .... Det är både
tråkigt och skönt ..... Jag försöker ha lite rutiner här hemma
fast Thea fortfarande är så liten .... Hon får vakna när hon
vaknar, hon får mat när hon är hungrig, vi leker lite när hon
är glad och jag brukar sjunga lite för henne också eller så
sätter jag på cd:n me barnsånger så står vi och dansar :) 
Försöker även komma ut på en promenad ett par dagar i
veckan .....

Nånstans däremellan tar jag hand om hemmet också och
idag va inget undantag =/ Har tvättat, hängt in ren tvätt,
bäddat sängen, bytt soppåse .... Ska dammsuga efter
middagen ....

Nu ligger dottern och sover och jag har en stund för mig
själv i soffan och glor på tv ....

På lördag drar vi från stockholm igen :D Då är det dags för
trosa marknad, den har vi åkt på varenda sommar sen vi
blev tillsammans så det har blivit en tradition som vi håller
ganska hårt i :) Och den här sommaren har vi ju vår lilla
älskade prinsessa me oss också :love: Jag ser iallafall fram
emot en underbar dag där :)

Nu har lillskruttan vaknat så hon ska få lite mat, hon är inte på
sitt allra charmigaste humör nu :(

Bye Bye




Kommentarer
Anonym

Hur går det med ditt nya nyttiga liv? det har du väl kanske fått in rutin på nu efter några veckor Promenera är en bra daglig rutin

2011-06-07 @ 16:16:21
Rebecca

Jag försöker så gott jag kan :) Har blivit dåligt me promenader hemma men det tog jag igen uppe i Tierp :D Vill verkligen försöka få in det som rutin för jag mår så mycket bättre efteråt men på dagarna är det så jävla varmt och både jag och Thea blir kinkiga av värmen så då är det ingen idé men jag ska försöka få me mig mannen på några kvällspromenader ett par dagar i veckan :D

2011-06-07 @ 16:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!