Så slut =/

Sitter och halvsover för tillfället =/ När vi kom hem så vart jag
så otroligt slut ..... Orkar inte ens pussa mannen :( Ikväll ska jag
lägga mig tidigt, ska försöka lägga mig innan 23 iallafall .....


Om ni undrar varför jag ser sur ut på alla kort så är det för att jag
hatar att le på kort, tycker det ser så fejkat ut =/ Fast det kanske är
bättre än att jag ser sur ut :)


Idag har jag och Thea tillbringat ett par timmar i liljeholmen me
Sofi och rasmus :D Vi började me lunch på en gräsmatta vid tre-
kanten, pratade lite och hade det mysigt .... Sen tog vi en promenad
och så avslutade vi me lite shopping :) Köpte bl.a en spegel och en
svalkande bitring till Thea ..... Inte för att det är några tänder på G
än va jag har märkt men hon vill gärna tugga/suga på allt som
kommer i hennes väg och då tänkte jag att en bitring kunde va
bra att ha :) Köpte även en burk potatis/palsternackapuré som hon
bara ska få nu .....

Jag är medveten om att hon har fått smaka många olika saker hittils
och det va inte tänkt så från början .... Men som sagt, nu får hon bara
potatis/palsternackapuré .... Nästa vecka får hon testa morotspuré ....
Har fortfarande kvar en halv burk mangopuré som hon bara ska få då
och då .... Vill ju inte kasta den bara för att den är söt =/



Nu sitter hela familjen i soffan och slappar, skulle somna om jag
lade mig =/ Håller även på och tvättar en vit maskin så att jag
kan tvätta en mörk imorrn eftermiddag :) Imorrn ska vi även upp
till visättra och hälsa på Theas gammelmoster :)

Nä, ska lägga mig me dottern en stund i soffan och glo på tv :)

Bye Bye




Kommentarer
Anonym

Hej

Köp en palsternacka och en potatis skala och koka tills de blir mjuka sedan kan du mosa eller mixa så har du mat till Thea billigare än köpa färdig burk.

Det som inte går åt idag håller till i morgon.

Du kan frysa den överblivna mangopuren i istärningslådan så kan du ta fram vid behov

2011-06-15 @ 20:36:30
Anonym

Hur går det med din viktminskning?

2011-06-16 @ 09:24:52
Rebecca

Anonym 1: Jag ska börja göra egen mat till henne men jag kör burkmat tills hon har vant sig :)



Anonym 2: Jadu, jag vet inte =/ haha. Den här veckan har jag iallafall varit ute varje dag och promenerat men jag har även ätit lite godsaker =/ Det gäller att ha lite självdisciplin .... Men jag är på G :D

2011-06-16 @ 10:42:44
JULIA - Fashion blogg

Hejsan!

Allt bra idag!? <3

2011-06-16 @ 11:15:45 | http://juliaaahh.blogg.se/
sju tjejer

Fin blogg! :)

kika gärna in på min och mina 6 vänners blogg! ~ Lovisa

2011-06-16 @ 11:17:06 | http://sjuuu.blogg.se/
Anonym

om du vänjer henne med burkmat så kommer hon inte tycka om riktig mat. Jag har erfarenhet av det! Det blir mycket svårare sen, varför kan du inte ge henne en mosad potatis, det äter väl ni åtminstonne några gånger i veckan och när du kokar den så lägg i en morot så har du ju mat även till tjejen.

Lycka till med din viktminskning, det är väl några veckor som du har hållit på nu om du inte har en våg så använd måttband så kan du ju se resultatet

2011-06-16 @ 21:09:25
Madeleine

Äsch vadå, Leah åt både burkmat och vanligt mat.. det där är så induviduellt från barn till barn

2011-06-27 @ 11:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!