Seg uppdatering

Den här helgen har varit så otroligt seg och jag har inte
haft nån som helst inspiration att skriva och dessutom har
jag knappt gjort nåt heller :(

Igår va vi hemma nästan hela dagen och kvällen, åkte bara
ut en snabbis för att handla lite och så köpte vi me oss mat
från palmyra .....

Idag har ju vädret verkligen varit trist men för att göra den
här söndagen lite roligare så bestämde vi att åka till nacka
forum :) Mest för att fönstershoppa lite och hitta en vettig
födelsedagspresent till Maria (inte min moster), som vi ska
på 25-årskalas hos lördagen efter midsommar :)

Dock blev det lite annat också ;) Jag köpte ett nytt påslakan-
set till Thea, Patrik köpte 3 filmer plus en bilmobilladdare ....
Men vi hittade ingenting till Maria :(

Så vi åkte ner till Huddinge och gick in på guldfynd där och
då hittade vi ett halsband till Maria och dessutom valde jag ut
min födelsedagspresent där :P Valde ett halsband me en berlock
i form av ett hjärta och så kan man öppna det och ha kort i så jag
måste fixa 2 pytte pytte små kort på mannen och på dottern :D

Ja, sen åkte vi hem och kollade på film .... Thea blev helt slut av
att springa i affärer =/ Hon har sovit nästan nonstop sen 3, hon va
bara vaken en kort stund och fick mat och sen somnade hon om ....
Får se hur bra hon sover inatt då ^^ tur att man inte behöver gå upp
tidigt imorrn bitti om natten nu blir jobbig :)

I veckan har jag inga som helst planer, lite småtrist :( Blir väl nån
promenad om vädret blir bättre men annars nada ....

Nu ska jag ta ett glas mjölk och sen lägga mig i soffan me mannen
och glo på film innan jag hoppar in i badet ....

Bye Bye




Kommentarer
Anonym

Vad tråkigt för er att ni inte kan göra något roligare när det är helg än att HANDLA sånt som ni inte behöver.

Har du ingen ork att göra något till vardags ? Det du ser fram mot är att få sova så länge som möjligt om du har tur kanske du kan slå rekord , ditt gamla är väl till 11. Så lycka till med det!

2011-06-20 @ 08:10:36
Rebecca

Hur vet du va vi behöver och inte behöver???? Jag orkar att göra massor på vardagarna men vad? Jag ser verkligen inte fram emot att få sova så länge som möjligt, jag sover tills jag vaknar. Tvingar mig knappast att ligga kvar i sängen om jag är pigg redan vid 9 .....

2011-06-20 @ 10:29:18
Anonym

Planen var att fönstershoppa och det betyder för de flesta att man bara ska kolla vad som finns att handla, men du beskriver att ni handlade en del vilket inte var planerat, därför antar jag att det är sånt som ni inte behöver utan spontan shopping för att du/ni har tråkigt eller älskar att handla. Vad vet jag!

Din beskrivning av vad du ska göra i veckan är nada det låter tråkigt, men du kan kanske åka till Liljeholmen eller nåon annanstans och shoppa så du får lite kul i veckan!

Du önskade att sova länge idag enligt ditt inlägg, men du kan ju ha ändrat dig.

2011-06-20 @ 11:03:37
Rebecca

Planen va delvis att fönstershoppa men också att hitta en födelsedagspresent och vi va ute efter en bilmobilladdare också .... Och Thea behövde nya sängkläder men jag har inte hittat nåt som jag har tyckt va fint och nu gjorde jag äntligen det och dessutom va det billigt så därför slog vi till. Visst, jag tycker det är roligt att shoppa men det finns betydligt roligare saker att göra :)



Jag skrev inte att jag ville sova länge, om du hade läst ordentligt så skrev jag såhär :

Thea blev helt slut av

att springa i affärer =/ Hon har sovit nästan nonstop sen 3, hon va

bara vaken en kort stund och fick mat och sen somnade hon om ....

Får se hur bra hon sover inatt då ^^ tur att man inte behöver gå upp

tidigt imorrn bitti om natten nu blir jobbig !!!!!!!



Vart nånstans har jag skrivit att jag ville sova länge?!?!?!?!?!

2011-06-20 @ 11:50:47
Jennie

Snälla Rebecca,inte ska du behöva sitta här och försvara vad du gör och inte gör! vad är det för nötter som hela tiden ska ifrågasätta hur du lever?? eftersom en del retar sig så mycket är mitt förslag följande: sluta läs om ni inte har något snällt att skriva!!

Hoppas ni får en underbar sommar!

Kram från en annan småbarnsmamma

2011-06-20 @ 12:45:55
Rebecca

Jag får snart försvara ALLT jag skriver .... Folk älskar visst att reta sig på hur jag lever mitt liv, va jag gör och inte gör osv .... Det är förvånansvärt sällan som folk skriver snälla saker .... Tack desamma, hoppas ni också får en underbar sommar :D Massa kramar

2011-06-20 @ 13:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!