Snart semester :D

Yeeeeey, om mindre än en månad börjar älsklingen sin
semester :D Och vi har fullt upp varje lördag fram tills vi
drar till Jämtland den 16 Juli :D

På fredag är det midsommar och den firar vi i Tierp me
Patriks släkt :D Åker hem nångång under lördagen och
om Melissa kommer hem så ska vi åka och hälsa på henne
på söndagen :D

Helgen efter det är vi bjudna på 25-årskalas :) Och lördagen
efter det ska jag bjuda älsklingen på middag och bio i stan :)

Och sen åker vi ju :D Ska verkligen bli så himla skönt att
komma upp till jämtland igen, va ett par år sen nu :( Och
jag tror att det här blir den sista sommaren där tyvärr :(

Vi ska va där i två veckor och sen åker vi till Tierp en vecka
och sen är semestern slut ..... Men då har vi dop att planera :)

Idag är det måndag igen ^^ Natten va lugn trots att dottern
sov störra delen av gårdagen ..... Hon somnade för natten
strax innan 23 och vaknade vid halv 6 ....Va helt säker på
att hon skulle vara vaken hela natten typ =/ haha .....

Jag hoppas att mitt paket från ellos kommer idag, beställde
ju badkläder så jag vill se hur dom sitter ..... är lite orolig
för jag hatar ju min kropp .... Jag tänker satsa på beach 2012
som fan :D Man har ju inte riktigt haft tid eller kapacitet att
satsa på beach 2011 =/

Skulle även behöva åka till skopunkten innan fredag och köpa
ett par nya tygskor, dom jag hade förra året har blivit för små =/
Och jag kan inte gå runt me ballerina om det regnar .....

Ska väl även städa och plocka lite, det behövs :)

Jag ska smita ut på balkongen ett par minuter, dottern ligger
i sin säng och halvsover .....

Ha en underbar men regnig Måndag :D

Bye Bye



Kommentarer
Anonym

Tror du att tygskor är bättre än ballerina vid regn? Det tror inte jag men gympa skor kan nog funka

2011-06-21 @ 07:39:33
Rebecca

Haha,nja, det är väl hugget om stucket, om man har ballerina eller tygskor när det regnar :P Men det är finare me tygskor till leggings osv än me gympaskor .... och gympaskor använder jag bara när det är snö ute ....

2011-06-21 @ 09:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!