Städ och tvätt

Denna söndag har ägnats åt att städa, tvätta och handla lite .....
En helt vanlig söndag asså .....

Ville ju åka ut på djurgår'n och promenera men imorse va det
grått .... dock sprack det upp ganska fort och sen vart det varmt
och soligt igen men då hade vi börjat städa så vi skippade det =/

Men imorrn ska jag och Thea ge oss iväg till liljeholmen och ta en
promenad runt trekanten :) Känner att det vore skönt att röra sig
lite ..... Vore trevligt me sällskap, får se om jag lyckas lura me
mig nån :P

Har för övrigt hittat en perfekt bokhylle-liknande sak till Thea :D
Hon kan ha böcker där och så ska jag köpa lådor som hon kan
ha leksaker i .... den ska stå framför hennes säng mot väggen :)
599 kr på IKEA :D



Ha en fortsatt trevlig kväll så hörs vi imorrn :)

Bye Bye



Kommentarer
Carro

Skitsnygg bokhylla. Vi har två st likadana, fast i björk. Finns på blocket för 200kr :)

2011-06-13 @ 17:42:56 | http://carrosell.bloggsida.se
Veronica

Gillar vita möbler =) stilrent ;)

2011-06-13 @ 18:56:12 | http://veronicasadventure.blogg.se/
Rebecca

Ah, jag tycker också dom är jätte fina :) Och den skulle passa jätte bra in till theas lilla hörna som går i vitt, rent möbelmässigt :) För vi kommer behöver utnyttja varje vrå vi har till förvaring sen när hon börjar leka och få leksaker :)



Det är du inte ensam om, veronica :) gillar också vita möbler men konstigt nog har vi inte en enda vit möbel förutom theas säng och hennes hylla =/ haha

2011-06-14 @ 15:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!