Thea - 3 månader

I lördags fyllde min lilla skrutt 3 månader :) Nu är det bara
9 månader kvar tills hon fyller 1 !!!!! Usch,hemska tanke ....
Men jag gör allt jag kan för att hinna njuta av tiden, tycker
hon har blivit jätte stor på ingen tid alls =/

Hur går det me utvecklingen då?

Hon kan skratta på riktigt emellanåt.
Hon sitter själv me stöd.
Hon kan greppa saker man ger henne.
Hon är jätte intresserad av sina händer
och nu stoppar hon medvetet in tummen
i munnen om hon tappar nappen.

Senaste BVC-siffrorna, från 1/6:
Vikt: Runt 5,3 kg.
Längd: 59,5 cm.
Huvud: 38 cm, har jag för mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!