Trist väder

Mysigt väder ^^ Det va inte lika mysigt att vakna upp och
det åskade, då va det tur att jag hade Thea bredvid mig i
sängen som jag kunde gosa me :) Hon slutar aldrig upp att
förvåna mig, på tal om ingenting  ..... Hon somnade vid
halv 10 igår kväll och jag va helt hundra på att hon skulle
vakna inatt men hon sov som en stock ..... Hon vaknade
vid halv 8 och då låg vi i sängen och mös nån timme och
nu sover hon igen sen 1,5 timme :) Är tacksam för att få
lite ensam tid på morgonen .....

Idag står gammal hederlig städning på schemat ..... Ska
även hänga tvätt och diska .... Måste packa ikväll också,
vi åker hemifrån tidigt imorrn bitti för vi ska va uppe i
Tierp innan halv 1 för att inte missa när dom hissar upp
majstången :) Sen blir det midsommarmiddag hos Patriks
föräldrar .... Ska iallafall bli jätte trevligt :)

Skulle verkligen behöva ge mig ut i regnet, vill ju hämta
ut mitt paket och sen skulle jag behöva köpa mjölk och
lite så .... Får se om det kanske klarnar upp senare ....

Jaha, nu är dottern vaken så då är det dags att byta blöja
och ge henne frukost :P

Bye Bye




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!