Underbar Helg :D


Har haft den bästa helgen på lääänge :D

I fredags förmiddag så drog hela familjen upp till Tierp för en
liten minisemester :) Och självklart för att Thea skulle få
umgås lite me sina farföräldrar. Vädret va underbart när vi
kom upp och gubben började nästan jobba direkt ^^ Jag
låg och latade mig i solen och Anki, theas farmor snodde ju
såklart Thea .... Vi grillade på kvällen och Patriks mormor
kom över och åt middag me oss .... Thea fick vara ute hela
dagen och större delen av kvällen, gissa om hon njöt? :)





Igår va vi hos Patriks mormor större delen av dagen, gubben högg
massa ved och jag och Thea umgicks me Gun :) Hon bjöd på
min favoritlunch, hennes hemgjorda ost och skinkpaj, älskar den :)
Passade även på att låna hennes dusch, är lite kräsen av mig
och speciellt när det är så satans varmt ute, då måste jag
bara duscha varje dag =/ Även Patriks föräldrar passade
på att duscha av sig .... framåt eftermiddagen blev vädret
sämre och då njöt jag :P Vi åt en sen middag och sen
tog jag,Patrik och Thea en rejäl kvällspromenad innan vi gick
och lade oss. Vår lilla Thea fyllde ju även faktiskt 3 månader :D



Imorse så vaknade vi vid halv 10, åt frukost och borstade tänderna
och sen dumpade vi Thea me hennes farföräldrar :) Jag och Patrik
drog iväg till gysinge ett par timmar och käkade lunch och fick
lite egen-tid, det va jätte mysigt men jävlar va jag saknade min lilla
flicka ..... Kom tillbaka på eftermiddagen och då jobbade
patrik lite till .... jag tog en promenad me Thea och njöt av
solen :) Vi åt middag och sen började vi röra oss mot stockholm
igen ....



   

Och va gör vi nu då? Patrik byter bajsblöja och jag ska avsluta det
här innan jag hoppar in i duschen och sen får gubben duscha :)

Bye Bye




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!