Underbar midsommar

Åh, jag har haft tidernas bästa midsommar :D Trevligt
sällskap, god mat och framför allt, bra väder !!! Och
så va det såklart Theas första midsommar, vilket
betydde mycket för mig och Patrik såklart :D



Vi åkte hemifrån tidigt på förmiddagen och första stoppet blev på
torpet för en snabb midsommarlunch me Patriks föräldrar plus
hans syster me man och två barn :) Strax innan halv 1 åkte vi
upp till ringvallen för att se midsommarfirandet :) I år vågade
Wilmer (patriks 3-åriga systerson) att åka häst och vagn och han
va så glad :) Vi andra gick upp till majstången ..... Vädret va
helt underbart ..... Inte en droppe regn, hör och häpna !!!

 
  
  

Vi va där uppe ett par timmar och träffade massa folk :) Patriks
bägge morbröder me familj fick träffa Thea för första gången
och dom vart helt betuttade i henne :P hihi .... Åkte tillbaka till
torpet och fixade middag .... Vi fick lammfilé me kokt färsk-
potatis,olika röror och sallad och det va riktigt gott .... Har
aldrig lamm förut men det va helt okej :) Till efterrätt hade
Anki och Wilmer bakat världens godaste marängtårta me
grädde och massa jordgubbar :) Wilmer va stolt som en tupp
över tårtan :D Resten av kvällen satt vi ute och pratade, vi
gick och lade oss runt 23-tiden men Thea somnade inte
förrän vid midnatt, hon va inte på sitt vanliga och charmerande
humör :( Men till slut somnade hon och då kunde jag sova
så gott och tro mig, det gjorde jag verkligen :)

Jag och Thea gick upp vid 9-tiden och då va det redan full
rulle i stugan .... Inte så konstigt me två barn under 4 år ^^
Anki satt en stund på golvet me alla sina tre barnbarn, det
va verkligen jätte fint .... Freja (Patriks 1,5-åriga systerdotter)
va jätte snäll mot Thea, hon gav henne nappen när hon va
ledsen och klappade henne så fint :)



  
 

Jag väckte Patrik runt 10-tiden, tyckte att han hade sovit tillräckligt
länge ^^ Under förmiddagen gjorde vi inte så mycket, satt i solen
och pratade, åt lite lunch och Patrik fixade en dörr :) Vi åt grillad
kyckling me kokt potatis till middags .... Sen åkte Patriks syster me
familj hem och nån timme senare åkte även vi hem :)

Har iallafall haft en helt underbar midsommar tillsammans me
Patriks familj :D

Bye Bye



Kommentarer
Carro

Jätte fina bilder. Vad stor hon blivit eran tjej.

Men måste dock kanske tipsa om att ha kläder på sig när man fotar, så man slipper se bröstvårtor i sidan. asg som på första bilden. hehe



Glad midsommar på er!

2011-06-26 @ 00:26:02 | http://carrosell.bloggsida.se
rebecca

Tack så jätte mycket :-) ja, hon växer så det knakar, nu går det verkligen fort. Äsch, va gör en bröstvårta :-P killar går ju barbröstade i tid och otid tycker jag .... Haha ... Hade kunnat råka fota nåt mer privat också :-P

2011-06-26 @ 04:34:06
Anonym

Många bilder har du kollat att alla vill vara med på nätet, jag tror inte att det är lagligt att lägga ut bilder på folk om de inte har sagt OK till det.

2011-06-27 @ 07:34:18
Rebecca

Du har säkert rätt! Dom får väl säga till isåfall :)

2011-06-27 @ 12:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!