Sommar och sol

Nu börjar det dra ihop sig till mannens semester :D Mindre än 3
veckor kvar .... Ska bli så otroligt skönt att lämna stockholm för
drygt 3 veckor :D

Va gör jag och Thea denna varma och härliga dag då? Jag har
suttit och kämpat me hennes fotobok större delen av dagen,
fick en rikigt chock när jag kollade på klockan och såg att
den redan va 2 =/ haha .... Men nu är den gott som klar
iallafall, ska bara finslipa det sista och kolla att allt är rätt-
stavat :)

Thea har precis fått mat och nu ligger hon i sin säng och
pratar för fullt me sin sängmobil eller sina händer :P

Om hon somnar tänkte jag hoppa in i duschen och sen ta
en promenad till centrum och köpa grädde och potatis
till middagen, om hon inte somnar tänkte jag dammtorka
och bädda sängen :) Skulle vilja åka till tumba när mannen
kommer hem men han lär va trött och så är risken stor att
han inte är hemma förrän vid 5-halv 6 (han jobbar ute i
hässelby) ..... Får se om vi tar det senare i veckan :)

Häromdagen pratade jag och Patrik om hans föräldrar,
hur och när dom träffades osv .... Då sa jag till Patrik att
jag blev vettskrämd av tanken på att tillbringa hela mitt
liv me honom, fast på ett bra sätt förstås ..... Frågade om
han blev rädd av den tanken, att tillbringa hela sitt liv me
mig men han va helt trygg me den tanken, han vill verkligen
vara me mig i hela sitt liv .... Det värmde må jag säga :love:

Imorrn ska jag upp till visättra igen och sen följer Melissa me
mig hem, hon ska sova här :) Det ska bli väldans mysigt :)
Måste passa på att umgås me henne för på söndag åker hon
hem igen :( Tycker att hon ska flytta hem snart :)

Ha en härlig dag i solen :)

Bye Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!