Varmt som in i satan

Den här värmen är olidlig och jobbig :( Det går an när man är
inne eller i skuggan men i solen går det inte att va .... Min lilla
flicka diggar INTE värmen, hon är jätte kinkig och inte alls
sitt vanliga jag ....

Igår spenderade jag och Thea ett par timmar i visättra, va
uppe hos gudmor,maria och hälsade på :) Träffade även en
gammal vän och hennes dotter, första gången på 4-5 mån ...
Det va lite halvstelt men jag är glad att hon ville träffas, det
uppskattar jag verkligen :) Hoppas på att få göra om det rätt
så snart men det är hennes beslut :) Vid halv 5 kom mannen
och hämtade upp mig, thea och Melissa som sov här inatt :)

Vi åkte hem och jag gjorde kycklingwok me ris till middag,
det uppskattades må jag säga :) Sen bänkade vi oss framför
allsång på skansen och åt jordgubbar me grädde :) Som avslut
på kvällen så ville Melissa se twilight och så blev det ....

Va har vi gjort idag då? Kollade på new moon i förmiddags,
sen hoppade jag in i duschen och så tog vi oss ut i värmen ....
Köpte varsin dricka och sen gick vi till långbro park och satt
på en bänk och solade en stund .... Efter ett tag hade Thea
fått nog av värmen, hon va så kinkig och bara gallskrek .....
Hade me mig lite vatten till henne som tur va men det
hjälpte inte,hon va hungrig så jag sprang in på coop och
köpte färdigblandad ersättning och gav henne och då blev
hon mycket lugnare :)

Vid halv 4 kom i hem igen och då satt vi och slappade tills
mannen kom hem .... Började me maten strax efteråt, ikväll
fick melissa äta min supergoda lax i ugn för första gången
och hon älskade det :P Fixade jordgubbar me grädde till
efterrätt och sen va det dags att skjutsa hem tant melissa :)

Sitter och kollar på simpsons nu, dottern har precis vaknat
till liv :) Ska ut på balkongen en snabbis och sen ska vi ta
ett bad innan det är dags för livet på BB :)

Bye Bye




Kommentarer
Anonym

Hade du inte med dig mat till henne?! Det har man väl alltid, oavsett hur länge man ska va borta..? Bara att ta med kokat vatten i en termos, en flaska med kallvatten och påsen med ersättning, inte direkt jobbigt.

2011-06-29 @ 23:12:00
rebecca

Hon hade fått mat precis innan vi gick och jag vet hur länge hon klarar sig innan hon blir hungrig igen. Men du har rätt, man ska alltid ha mat me sig men då va det ju tur att jag hade vill i närheten :-P

2011-06-30 @ 03:40:20 | http://http:/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!